De Stichting Voor Elkaar

De Stichting Voor Elkaar zet zich al jaren in voor goede doelen in de buurt. Als organisatie staan wij midden in de maatschappij. Het liefst zijn we er voor iedereen. De Stichting Voor Elkaar steunt daarom lokale goede doelen die een groot publiek aanspreken. Openbare projecten dus waarvoor een breed draagvlak in de lokale samenleving is. Van onze steun profiteren daardoor veel mensen. Het zijn bij voorkeur projecten waarbij mensen elkaar ontmoeten, waar er ruimte is voor persoonlijk contact, dichtbij huis.

OVERVIEW

This site stichtingvoorelkaar.nl presently has a traffic classification of zero (the smaller the more traffic). We have evaluated zero pages within the web site stichtingvoorelkaar.nl and found twelve websites interfacing with stichtingvoorelkaar.nl. We were able to acquire two mass networking sites owned by this website.

STICHTINGVOORELKAAR.NL RANKINGS

This site stichtingvoorelkaar.nl is seeing fluctuating amounts of traffic all round the year.
Traffic for stichtingvoorelkaar.nl

Traffic ranking (by month) for stichtingvoorelkaar.nl

Traffic ranking by day of the week for stichtingvoorelkaar.nl

Nijmeegse-schooltuinen - Over de schooltuinen in Nijmegen De Wielewaal

facebook , helicon vmbo Nijmegen.

Stichting Doe Samen eten in onze plattelandskeuken

Heerlijk groenten en kruiden van het land! Wat is dit toch een prachtig seizoen! Het land staat vol met verse groenten en kruiden. En dus maken we nu in de ochtend ons rondje langs de zorgboerderij Hof Noord. Wat een gezellige afsluiting hebben we op onze laatste seizoensavond gehad. Er zaten ruim 34 gasten in de tuin te genieten van de schaduw van de walnotenbomen. Het was te warm om. 55 volwassenen en kinderen bereiden met elkaar een heerlijke maaltijd.

Home - Landerij De Park

Landerij De Park opent in september. De meest verrassende middag in het groen! We gaan van start. Vanaf 24 september zijn we officieel geopend. In de loop van augustus en september gaan we al proefdraaien. De buitenschoolse opvang De Landerij. Wil je niets missen? .

ELKE WERKDAG VERS VOOR IEDEREEN! - Stadsakkers Apeldoorn

Ga direct naar de inhoud. ELKE WERKDAG VERS VOOR IEDEREEN! Particulieren zijn elke werkdag van maandag tot vrijdag welkom tussen 9. Onze groenten en kruiden worden geoogst waar je bij staat. Verser kan niet! Wil je dat de groenten klaar staan? Bel of mail dan even. Stadsakkers op de Dag van de Duurzaamheid. Stadsakkers op de Dag van de Duurzaamheid Vrijdag 7 oktober va.

WHAT DOES STICHTINGVOORELKAAR.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of stichtingvoorelkaar.nl Mobile Screenshot of stichtingvoorelkaar.nl Tablet Screenshot of stichtingvoorelkaar.nl

STICHTINGVOORELKAAR.NL HOST

We revealed that a lone root page on stichtingvoorelkaar.nl took four hundred and six milliseconds to stream. I could not find a SSL certificate, so therefore our parsers consider stichtingvoorelkaar.nl not secure.
213.249.93.40

I discovered that stichtingvoorelkaar.nl is operating the Apache/2 os.

De Stichting Voor Elkaar

DESCRIPTION

CONTENT

This site had the following in the site, "Welkom op de website van de Stichting Voor Elkaar van de Coöperatie Univé Stad en Land." Our analyzers noticed that the web site stated " Op 12 juni 2015 om 12." The Website also stated "00 uur is de stemronde gesloten en daar zijn 5 winnaars uitgekomen. St De Ulebelt - Deventer. Landerij De Park - Elst. Graag bedanken wij alle stemmers voor hun betrokkenheid en wensen alle prijswinnaars veel succes met de realisatie van hun project. Coöperatie Univé Stad en Land."

MORE BUSINESSES

Home Stichting voor het familiebedrijf Bevorderen en overdragen van kennis van en over familiebedrijven

Hoe doe ik recht aan het bedrijf en de familie? Ik wil me graag goed voorbereiden op mijn nieuwe rol binnen de familie en het bedrijf. Familiebedrijven lenen zich naast interne opvolging, uitstekend voor opvolging middels een Management Buy In of een Management Buy Out. Veel belangstelling voor Stichting voor het familiebedrijf.

Vraagwijzer

Rsaquo; Innovatie in welzijn en zorg. Stichting VraagWijzer Nederland ondersteunt de innovatie in het sociale domein bij gemeenten, organisaties voor welzijn, maatschappelijke ondersteuning en zorg. Lees meer in onze flyer.

Stichting Vrienden van de Havenrakkers

Welkom op de site van De Stichting Vrienden van de Havenrakkers. De stichting is opgezet door en voor ouders van OBS De Havenrakkers in Broek in Waterland, en heeft zich ten doel gesteld om voor de kinderen van de Havenrakkers de schoolbeleving nog mooier te maken dan die nu al is.

VTV Er is veel te doen voor mensen met een beperking. Vrijwilligers maken meedoen mogelijk!

Er is veel te doen voor mensen met een beperking. Vrijwilligers maken meedoen mogelijk! VTV REGIO DEN HAAG. Er is heel veel te doen bij VTV. Je kunt meedoen en meehelpen. Bij VTV vind je vriendenkringen en gezellige clubs,. Cursussen, sport, muziek, dans en nog veel meer.